Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Nytt lån cashbar.se

Dom kanske beviljar om man har 50000kr/m efter skatt och inga skulder registerade :-D

Vi vanliga dödliga har inget och hämta där...

Jag har en vän som sökte men vart nekad så då frågade hon mig om jag kunde söka för att se om jag vart nekad och min månadslön ligger på ca 29000kr inga betalningsanmärkningar men jag vart nekad, så då ville vi att min bror skulle försöka och han tjänar 49000kr i månaden, inga skulder på sitt hus, ålder 48 ,men han vart också nekad hahaha

Blev beviljad 1000 kr på cashbar.se fick sms och allt i onsdags. Idag dimper en faktura ner i brevlådan men inga pengar utbetalda!!!!!!

Hur kan man skicka en faktura när pengarna onte ens är utbetalda.

Frågor

Mitt cashbar lån har tyvärr gått till KF för en månads missad inbetalning! Sant!
Jag lånade 15tusen kronor och har avbetalat under ett år ca 6000 kr men det mesta har ju gått till ränta så när senaste aviseringen kom så var skulden ca 13000 kronor men nu när kravet kom på hela skulden så har dom tagit med en en kapitaliserande ränta på 9000 kr utöver dom 13000 jag är skyldig! Någon som vet om detta är rätt och riktigt? Att man betalar upplupen ränta till och med den dag man betalar är ju rätt men vad är kapitaliserande ränta och en sån skyhög summa som nära på överträffar skulden?? Tacksam om någon vet och kan hjälpa mig med något svar.
Tack!

Mitt cashbar lån har tyvärr gått till KF för en månads missad inbetalning! Sant!
Jag lånade 15tusen kronor och har avbetalat under ett år ca 6000 kr men det mesta har ju gått till ränta så när senaste aviseringen kom så var skulden ca 13000 kronor men nu när kravet kom på hela skulden så har dom tagit med en en kapitaliserande ränta på 9000 kr utöver dom 13000 jag är skyldig! Någon som vet om detta är rätt och riktigt? Att man betalar upplupen ränta till och med den dag man betalar är ju rätt men vad är kapitaliserande ränta och en sån skyhög summa som nära på överträffar skulden?? Tacksam om någon vet och kan hjälpa mig med något svar.
Tack!

För att få ett så korrekt svar som möjligt bör du kontakta långivaren, info@cashbar.se. För övrigt är det väldigt vanligt att det i låneavtal står att ränta och avgifter som tillkommit innan lånet förföll till betalning i sin helhet ska tilläggas kapitalbeloppet genom kapitalisering.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp