Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Nytt kreditkort samma uc?

Hej! Sökte lån på lendo utan några erbjudanden. Nu undrar jag om man kan söka remember kreditkort på samma uc som tagits nyligen eller tas det en ny uc? Sökte lån för 2 dagar.

Hej! Sökte lån på lendo utan några erbjudanden. Nu undrar jag om man kan söka remember kreditkort på samma uc som tagits nyligen eller tas det en ny uc? Sökte lån för 2 dagar.

Det är nog inte möjligt. Uc för din låneförfrågan är ju redan tagen och ansöker du om ett kreditkort tas det nog en ny.

Maila till remember och ställ fråga där.Du har ingenting att förlora och mycket att vina.

Inte samma uc! Jag åkte på den för 2 dagar sen! Så arg på mig själv. Varken den förfrågan eller den med kreditkortet behövde jag. Så knas!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp