Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Nytt jobb löneutmätning

Hej
Har haft löneutmätning i 1 år snart. Bytte nyligen jobb och skickade in nya uppgifter. Satt i halsen när nya beskedet kom. Hyran som är på 9000:- och varit så i 1 år gick inte igenom. Får endast 3100:- då andra bor på samma adress. Jag hyr en Attefallare på deras tomt

KFs svar var. Hyran delas på 3. Ska du ha fullt belopp måste de skriva sig på annan adress?

Kommer kännas konstigt att be hyresvärden flytta :)

Det ända som har ändrats är min inkomst. Hur kan det bli så fel?

Kan tillägga att jag fick ett beslut när jag skickade in uppgifter. Sedan skickade arbetsgivare in uppgifter. Blev två beslut tätt inpå och sedan även avslut på första de skickade.
Vet ju att det andra beslutet också kommer på upphävt då jag får 3000:- av 9000:- av hyran.

Kunde de inte hört av sig innan beslut så man slipper massa beslut och sedan ändringar???Lön är är stor process hos oss få massa 2:a och 3:e parter är inblandade i olika länder

Ändrade bara lön så fattar inte vad problemet är?

Låter väldigt konstigt.
När jag hade löneutmätning för ett par år sedan (innan min skuldsanering) så bodde jag under liknande premisser. Jag fick behålla vad jag betalade i hyra, trots att flera st bodde på samma adress. (Stor gård)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp