Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Nystartfinans.se, fel nummer

Såg att några nämnde detta bolag och läste på hemsidan och provade att ringa detta bolag. Visade sig att deras nummer blev vidarekopplad till nån privatperson som inte hade nån aning om att bolaget hade det numret...

aja, läste deras villkor och lät intressant för den som kanske har en sista utväg men men.

Såg att några nämnde detta bolag och läste på hemsidan och provade att ringa detta bolag. Visade sig att deras nummer blev vidarekopplad till nån privatperson som inte hade nån aning om att bolaget hade det numret...

aja, läste deras villkor och lät intressant för den som kanske har en sista utväg men men.
Var det detta nummer du ringde? 08-410 203 04

ok, konstigt, för det är detta nummer som finns registrerat på Nystartfinans. Prova att mejla istället :)

Fick tag på de till slut. Var dock väldigt svåra. Tog uc hade dåligt sen tidigare men de marknadsförde sig sjölva på sin sida att många förfrågningar intr är ett problem. Va tvungen att ha en medsökande. Men även då var månadskostnaden väldig dyr. Kunde låna 225 då. Men komstigt att de inte kunde ge 100 000 för mig som jag ansökte.

Fick tag på de till slut. Var dock väldigt svåra. Tog uc hade dåligt sen tidigare men de marknadsförde sig sjölva på sin sida att många förfrågningar intr är ett problem. Va tvungen att ha en medsökande. Men även då var månadskostnaden väldig dyr. Kunde låna 225 då. Men komstigt att de inte kunde ge 100 000 för mig som jag ansökte.
Får jag fråga vad du har för förutsättningar Erkan?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp