Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Nystartfinans, någon som blivit beviljad lån?

Har inte hört något positivt om nystart finans här inne :facejoy: men tänkte ändå kolla är de någon som har blivit beviljad lån hos dom? Hur var dim? Vad hade ni för uc? Ff? Underskott? Inkomst? Vill veta allt :D

Fruktansvärda! Blev beviljad via Axo finans, men beviljad innebar avslag efter en mangling som inte är av denna världen. Du får en länk som du klickar dig vidare på och som ger Nystartfinans tlllgång att se dina konto transaktioner 3 mån tillbaka i tiden. De ifrågasättet alla betalningar och swishar likt en detektivbyrå. De såg att jag spelade lotto då och då och krävde att jag skulle registrera mig på spelpaus.se. Jag spelar för 50 kr i veckan och då är vi 2 som är tillsammans. Jag varken röker, dricker eller snusar men lotto för 200 kr per månad var katastrof. Tillslut eftet allt mangel så ville de ha medlåntagare. Usch för deras tillvägagångssätt!

Fruktansvärda! Blev beviljad via Axo finans, men beviljad innebar avslag efter en mangling som inte är av denna världen. Du får en länk som du klickar dig vidare på och som ger Nystartfinans tlllgång att se dina konto transaktioner 3 mån tillbaka i tiden. De ifrågasättet alla betalningar och swishar likt en detektivbyrå. De såg att jag spelade lotto då och då och krävde att jag skulle registrera mig på spelpaus.se. Jag spelar för 50 kr i veckan och då är vi 2 som är tillsammans. Jag varken röker, dricker eller snusar men lotto för 200 kr per månad var katastrof. Tillslut eftet allt mangel så ville de ha medlåntagare. Usch för deras tillvägagångssätt!

Detta stämmer ganska bra med vad man har läst om dessa idioter runt om på nätet.

Jag skrev till Axo finans och påtalade "beviljandet" med att jag sökte ensam för att bli beviljad ensam men har inte fått feedback än. Ska även ge omdömen på alla sidor det bara går också. Hade jag haft en solid medlåntagare så hade ju urvalet och situationen varit en annan och då hade jag ju vid ansökan angivit medlåntagare!! När man söker som ensam låntagare via en förmedlare så är det min ekonomi som ger förutsättningar och underlag för ev lån. Får man då svaret via förmedlaren att "grattis din ansökan är beviljad av Nystartfinans. Följ bifogade länk för signering av skuldebrev och därefter utbetalning" = falsk förhoppning!! Sen är dem väldigt korthuggna och sträva i sin framtoning. Det är lönlöst att förklara något, för i deras mall ryms det inte in. Hualigen säger jag, vilket hemskt bemötande jag fick vad gäller helheten och vad lurad jag blev!!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp