Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Nystart Finans

Hej!

Någon som har erfarenhet om https://www.nystartfinans.se ?
De verkar endast köra på lösenkrav och deras "nish" är att samtidigt ge ekonomisk rådgivning.
Vet inte hur de skiljer sig från andra lånegivare, men mitt intryck är att de kör mer mänskliga bedömningar snarare än datorstyrda bedömningar som väldigt många andra gör.

Någon som haft med de å göra?

Hej!

Någon som har erfarenhet om https://www.nystartfinans.se ?
De verkar endast köra på lösenkrav och deras "nish" är att samtidigt ge ekonomisk rådgivning.
Vet inte hur de skiljer sig från andra lånegivare, men mitt intryck är att de kör mer mänskliga bedömningar snarare än datorstyrda bedömningar som väldigt många andra gör.

Någon som haft med de å göra?
Mot mig var de väldigt snäsiga och ville ha UC på min sambo
Fick inget lån men vet ej om jag hade sagt ja till UC på min sambo om det hade gått igenom

Nystartfinans. Har 6 bet anm., 12ff (färska) inkasso + kronofogdskuld. Löste totalt 13 skulder, krediter, sms-lån, blancolån, inkasso you name it. Endast 3 skulder syntes på UC. Sökte 70 papp fick 200 utan problem. Ingen medlånetagare. Gick från kostander på 13.000 per månad till 3000. Hög ränta ja, såklart vad annars? Man tillhör ej direkt någon safetymålgrupp. Planen är ju att sköta sig och kunna lösa det lånet senare.

Vad ligger räntan på? Bra jobbat för övrigt :)

Nystartfinans. Har 6 bet anm., 12ff (färska) inkasso + kronofogdskuld. Löste totalt 13 skulder, krediter, sms-lån, blancolån, inkasso you name it. Endast 3 skulder syntes på UC. Sökte 70 papp fick 200 utan problem. Ingen medlånetagare. Gick från kostander på 13.000 per månad till 3000. Hög ränta ja, såklart vad annars? Man tillhör ej direkt någon safetymålgrupp. Planen är ju att sköta sig och kunna lösa det lånet senare.

Sorry Tuva, men är Du ett TROLL? Typ ett Nystartfinans Troll, för det Du skriver låter i mina öron som helt osannolikt! :(

Hade lite mailkontakt med dom för ett tag sedan. De var trevliga, inget fel så, men fick inte har mer blanco på uc än 1,2 x årsinkomsten.

Ingen medlåntagare ?

Känns knappast troligt.

”Tuva” har gjort samma inlägg i flera trådar,spam
Det låter osannolikt att det hände

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp