Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Nya smslån 2019

Jo ja läste det oxå Terry men inte helt säker dom har samma rutiner som SMSpengar.. Sidorna skiljer sej så mkt och andra adresser. Är dom samma som alla andra kan dom ju lika gärna öppna el svara på frågor. Men kanske bara önsketänk :D Får se om man får tag i dom snart.

S & A är några av dom iaf och.. Men GF är Arvato..

Men den här GF är inte uppe och snurrar än om jag förstått det hela rätt?

GFs sida är upp men inte Ansök knappen som är tillfälligt inaktiv

Tidigare skribent har skrivit att de kommer använda sig utav Creditsafe. Finns även beskrivet i en annan tråd. Ska väl dock tas med en nypa salt...

Ja alltså GF Money är ju samma "grupp" som Expresskredit, Smspengar och Mobillån tillhör.
Vilket innebär Bisnode + man kan inte få på GF om man har på någon utav dom övriga.

Men du Arvato är väl bara bolaget som sköter deras fakturor om jag förstått det rätt? Arvato hanterar väl inte utlåningar på det sättet?

Men du Arvato är väl bara bolaget som sköter deras fakturor om jag förstått det rätt? Arvato hanterar väl inte utlåningar på det sättet?
Kan va så, står "Kreditgivaren genom Arvato Finance AB debiterar Kredittagarens konto med lägsta belopp att betala på i månadsavi/faktura aviserad förfallodag"
Men att dom använder sej av Autogiro betyder oxå att dom har helt andra rutiner än Mobillån mf.

Det blir spännande att följa, det kan ju likaväl bli en ny "GetDivide"...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp