Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Nya smslån 2019

Startar denna tråden har ni några förslag eller vet mer i januari 2019 så skriv här.

Jag undrar också om det kommit några nya lite mer okända lån som är svåra att hitta.. fördel om dom tar creditsafe

Den senaste är väl fortfarande GetDivide.
Varit riktigt avslaget på marknaden senaste par månaderna, har väl med ränteregleringen att göra misstänker jag.

GFMoney är väl på gång nu?

Extralånet och betalkol kanske ni har missat...
Mycket möjligt inte från januari men de va några som hade passerat mig det senaste.

Senast ändrad:
Ja alltså GF Money är ju samma "grupp" som Expresskredit, Smspengar och Mobillån tillhör.
Vilket innebär Bisnode + man kan inte få på GF om man har på någon utav dom övriga.

GF Money är en nordisk fintech grupp som verkar inom kreditgivning till privatpersoner och företag, finansiella tjänster och fastighetsinvesteringar. GF Money har verksamhet i Finland, Sverige och Danmark. I GF Money sfären finns varumärken som Lainasto, West-House, Nordcredit, GF Property och Smspengar.

GFMoney är väl på gång nu?

Extralånet och betalkol kanske ni har missat...
Mycket möjligt inte från januari men de va några som hade passerat mig det senaste.
Betalkoll hsr funnits i flera år.
Så det är absolut inte nytt

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp