O
Oregistrerade
Gäst
Poäng: 0
minibank/minimoney
en lördag. betalningen gjordes. fick ett mail på sön där de sa att ingen betalning hade de fått och nu hade de lagt på 50:- för nåt skit och 120:- i förseningsavgift. det var bara det att på fakturan de skickat via mail, hade de lagt på 220:- i ´förseningsavgift?
både tekniskt och administrativt: sucks hard!!
jag sökte på minibanken men fick bara ett felmeddelande. de svarade via mail att de hade problem, men jag kunde istället söka på minimoney. detta gjorde jag. jag sökte och fick svar via mail att jag kunde låna 500 om jag svarade på deras mail. det var bara det att jag inte kunde svara. deras mailserver låg nere. men de kunde skicka till mig!!! jag kunde skicka till minibanken och de vidarebefodrade mittt mail. 500 kr in på kontot och en faktura via mail. allt väl so far!! registrerade fakturan på min internetbank med förfallodatum den 26/11.sökte fick låna 500kr avböjde
en lördag. betalningen gjordes. fick ett mail på sön där de sa att ingen betalning hade de fått och nu hade de lagt på 50:- för nåt skit och 120:- i förseningsavgift. det var bara det att på fakturan de skickat via mail, hade de lagt på 220:- i ´förseningsavgift?
både tekniskt och administrativt: sucks hard!!