Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Nya förbättringar

Aha... hade inte sett dem alls, vad betyder pil till höger?

Flyttad tråd. De försvinner efter ett tag. Vissa trådar har dock permanent ompekning.

Så är det idag på en del forum men jag personligen tycker att det är mer överskådligt så som ni har det!

Yes vi låter framsidan vara som det är för nu. Får klura på den till nästa år :)

Och där var sista punkten klar: https://www.lånforum.se/find-popular/

Populära trådar är som det låter, trådar som fått flest klick senaste 7 eller 30 dagarna. En bra sätt att hitta intressanta trådar. Se även mest gillade inlägg: https://www.lånforum.se/find-popular/posts

Tanken med denna funktion är framförallt att nya besökare snabbt ska kunna hitta intressanta inlägg. Ett problem jag sett med forum generellt är när man besöker sidan för första gången, var börjar jag? Var finns något intressant att läsa? Denna funktion är ett första steg att lösa detta. Även vi som besöker forumet ofta kan säkert hitta intressanta trådar, för oss medlemmar är 7 dagar förinställt. Gäster 30 dagar. Just de, ni kanske undrar vad skillnaden är mot sidomenyn på framsidan. Skillnaden är att alla trådar oavsett ålder finns på nya sidan, i sidomenyn är det trådar som är yngre än 45 dagar. Detta gjorde att äldre intressanta trådar försvann... Faktum är att vi är i princip ensamma om denna funktion till denna forumsmjukvara.

Hoppas den kommer till användning.

Trådar från nya forumdelen "Kreditupplysningar" verkar inte dyka upp under "Senaste trådarna" på startsidan. Gäller kanske även senaste inlägg?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp