Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Ny smslån hemsida - minifinans.se

Sms avgift tillbaks

Fick ett sms där det står du får tillbaka smskostnaden.
Jag fick den d trodde ja inte!

De skulle förbättra system o uppdatera mm..

39kr

Fick oxå tillbaka dom verkar ändå rätt seriösa!

Kommer definitivt prova dom i fortsättningen!

Billigaren kreditkort det är ju skitbra:))

Jag också

Fick också meddelande om att de betlr till baks avgiten.

Det trodde jag inte:))

FICK ÄVEN JAG MINA 39 kr.

DET VA SCHYSST!

JA DOM E JU KLART BILLIGAST JUST NU!

Så värst seriösa är de väl inte om de har uppe ansökningsformuläret utan att folk egentligen kan få igenom någon ansökan. Hade de varit lite seriösa så hade de tagit ner ansökningen till de faktiskt tar emot ansökningar.

tycker inte heller dessa är seriösa.antagligen betalar dom tillbaka för dom vet att dom kommer få probem.hänger väll här inne och ser vad vi skriver.förvånara mig inte.en seriös lånegivare hattar inte med sin hemsida och villkor och ändrar informationen vart efter de behagar.
om dom inte klarar anstormingen nu så kommer de inte göra det 1 september heller.

sen när man söker på dessa så kommer bara en massa om webbhotell upp.kommer även till minifinance sida.utan man måste skriva hela adressen för att komma till denna sida.för mig är det bara båg.har vart med förr om det.

men önskar alla lycka till.

smslån

Jag tror att att folk blir lätt desperata när de behöver cash! snokade på deras sida där står det nu klart med röd text ansökning behandlas första sep. Varför skall dom betala tillbaka om de inte ska klara av det senare.

Jag tror att att folk blir lätt desperata när de behöver cash! snokade på deras sida där står det nu klart med röd text ansökning behandlas första sep. Varför skall dom betala tillbaka om de inte ska klara av det senare.

Saken är den att den röda texten har tillkommit nyligen och antagligen efter att de flesta sökt. För mig iallafall.

Är man ngt seriös som smslångivare så tycker jag att det är helt korrekt(som dessa gör) att betala tillbaka ansökningsavgiften till de sökande IFALL det ej framgick vid ansökningstillfället att ansökningar ej kommer att behandlas from ett par månader framåt i tiden &/eller att hemsidan är under uppbyggnad.

smslån

Jag har tittat runt lite pÅ de redan etablerade aktÖrer o deras priser. Dessa (minifinans) verkar vÄldigt prisvÄrda faktiskt!

Kommer de igÅng 1 september sÅ kommer mÅnga att vÄlja dessa eller alla andra sÄnka sina ocker rÄntor kraftigt:))) bara bra fÖr oss kunder

Bluff

Ägare till hemsida (Kantura Ahiboz) ??? reggade den för 14 dagar sedan.
För de seriösa aktörerna som startar företag tar det ca 5-10 månader innan de kan komma igågn. Efter att det löst sig med banker, data setup, domäner, betalningslösningar, styrelsestämma i bolaget, osv osv.
Det är även ägaren själv som skriver ovan 100 % säker.
Enkelt att ta reda på om ett lån är seriöst - ring datainspektionen och finansinspektionen och kolla upp dem.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp