Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ny kreditgivare KlickLån

Jag fick kreditupplysning tagen utan att ansöka om lån, när jag registrerade mig på sidan!!!

Vilket kreditupplysningsföretag anv dom?

Ja ännu så länge har dom inte hört av sig alls. Ingen kreditupplysning tagen heller... Kanske fick de mkt att stå i??

Någon som vet om man blir erbjuden en lägre belopp än det man sökt om man nu inte får låna så mycket? Eller blir det bara avslag direkt?
Någon som fått låna max beloppet? Hur såg era förutsättningar ut?

Ansökte om maxbeloppet 40.000kr och blev preliminärt godkänd... vilket verkar betyda att det blir avslag om man ska tro denna tråd. Förutsättningar:
Senaste förfrågning på D&B eller va det heter va den 4/12 förra året. Redovisad inkomst 185.000kr, inga anmärkningar eller dylikt...

Detta är så lur det kan bli! Det är Thorn o inget annat. Precis samma förfarande. Jag blev beviljad men det kunde inte bevilja mer än 15000 kr MEN det ville el han la fram det som ett krav att jag skulle handla grejer för en kredit på 15000 kr.
Sa åt honom att då är det ju bättre jag får låna 30000 kr ist för att jag ska dra på mej en avbetalning dessutom...Blir ju samma pengar men se det var omöjligt. Jag vägrade dock köpa nått då jag sa att en ny avbetalning på nån grej är det sista jag behöver, jag behöver pengar.
Nå, då skulle han skicka papper o då protesterade jag o sa att de via Klicklån gått med att man kan signera via bank-id, bara de skickade en länk så skulle det vara klart så men nej inte Thorn påstod han men det här är ju via klicklån!!
Har mailat dem! Han var dessutom mkt otrevlig i tonen den jag pratade med.
Nej, aldrig mer!!!!

Som tidigare skribent skrev så är det Thorn som lånar ut. Klicklån är bara en yta, man får prata med Thorn och dom vill sälja sin jävla elektronik. Jag blev erbjuden 10.000 och mer om jag köper saker av dom. Det går INTE att signera med e-leg som det står på sidan. Jävla bluff-företag!

Igår fick jag ett mail med en länk för e-leg, en dryg vecka efter att jag skickade ett ilsket mail om hur jag blev bemött osv.
Men ingen förklaring till varför jag nekades detta på telefon o hur det kommer sej att den jag pratade med tydligen inte alls verkade känna till detta m e-leg.
Hur som helst...riktigt värdelöst så undvik!

Ni som blev beviljade hade ni massa smslån?
Bra och veta

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp