Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ny kreditgivare KlickLån

Fick mail idag att klicklån öppnat. Samma som Thorn. Ska försöka ta reda på vad som skiljer dem mot Thorn & Leasy. Men gissningsvis kör dessa inte UC heller.

Låna upp till 40.000 kr med ett enda klick! Klicklån är ett helt nytt lån på marknaden som erbjuder lån på upp till 40.000 kr.

• Enkel online-ansökan – du får svar direkt
  • Effektivt godkännande av lånet – du kan välja att skriva under med e-signering
  • Låg individuell ränta från endast 9,9 % och valfri avbetalningstid på 12 – 60 månader
  • Du behöver ingen säkerhet och du kan använda pengarna till vad du vill
  • Du får svar direkt på skärmen
  • Din ansökan är inte bindande
  • 21 år, inga betalningsanmärkningar.

Jag testade men fick avslag direkt :( tog dock inte UC.

Samma produkt med samma vilkor fast annat namn ! Vad håller de på ?

Testade precis ansöka om ett lån hos dessa, jag har sedan tidigare ett lån hos Leasy(thorn) och en massa förfrågningar på soliditet(40+).

Till min förvåning blev det inte direkt avslag, fick meddelandet; "Vi har påbörjat din kreditprövning, som preliminärt ser lovande ut. Innan vi kan slutföra den vill vi dock ställa ytterligare några enkla frågor till dig."

Uppfattar detta som preliminärt godkänd(passerade den automatiska kontrollen), så det återstår att se vad de säger när de manuellt tittar på ärendet. Om något kan jag tänka mig att då de ser alla SMSlån förfrågningar på soliditet nekas ansökan, men det återstår att se.

På återseende!

Testade precis ansöka om ett lån hos dessa, jag har sedan tidigare ett lån hos Leasy(thorn) och en massa förfrågningar på soliditet(40+).

Till min förvåning blev det inte direkt avslag, fick meddelandet; "Vi har påbörjat din kreditprövning, som preliminärt ser lovande ut. Innan vi kan slutföra den vill vi dock ställa ytterligare några enkla frågor till dig."

Uppfattar detta som preliminärt godkänd(passerade den automatiska kontrollen), så det återstår att se vad de säger när de manuellt tittar på ärendet. Om något kan jag tänka mig att då de ser alla SMSlån förfrågningar på soliditet nekas ansökan, men det återstår att se.

På återseende!

Hoppas du blir godkänd. Uppdatera gärna hur det går .

Jag fick avslag hos Leasy för två månader sedan, då blir det väl avslag även hos dessa, då det är samma som har lånet!

klicklån

Hur gick det för dig som blev preliminärt lovad??
jag blev också det , men de har ej ringt upp mig ännu

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp