- Meddelanden
- 12 088
- Mottagna reaktioner
- 8 488
- Poäng
- 5 497
Härligtför typ 2 månader sedan hade jag 9.7 i kreditbetyg på kreddy. Nu idag 2.1
![]()
Bra jobbat!!!! Grattis grattis!
Härligtför typ 2 månader sedan hade jag 9.7 i kreditbetyg på kreddy. Nu idag 2.1
![]()
Är det lånet som finns kvar eller är det krediten? Krediten måste du i de flesta fall ringe själv och avsluta. Sen tar det 1-3 månader tills krediten försvinner från UC.jag kan nu se 2017 års inkomst, men det jag inte fattar när man kollar "min upplysning" på minuc är att lån som jag betalat av helt för ca 6 månader sedan fortfarande står med??
Om det är vanliga lån och inte krediter syns det bara för dig i 1 år.jag kan nu se 2017 års inkomst, men det jag inte fattar när man kollar "min upplysning" på minuc är att lån som jag betalat av helt för ca 6 månader sedan fortfarande står med??
Nej de syns i 12 månader efter avslut. Men de syns endast för dig, inte för långivare som gör en förfrågan på dig.under "mina krediter" så står det både lån och krediter. på dom krediter och lån jag avslutat står det "avslutat" på när man kolla på "mina krediter"
men borde inte dom försvinna helt från den listan om dom är avslutade? hängde ni med?