Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Ny forumkategori?

Kanske redan finns men skulle det inte kunna finnas en kategori om kronofogden/utmätning?

Kanske redan finns men skulle det inte kunna finnas en kategori om kronofogden/utmätning?

Sorry missade svara på detta. Hjälp är till för KFM frågor: https://www.lånforum.se/forums/hjälp.10/ . Förr hade kategorierna texter under sig där det stod att KFM frågor kunde tas här, men det är inte riktigt lika tydligt idag. Så hmm, kanske skulle vi döpa om kategorin. Någon idé på namn?

Varför inte ha några kategorier om sparande och sparkonton?

Tack för förslaget. Svaret är dock samma som med kredit utan kort forumet:

När det gäller nya forum tänker jag såhär: När en viss forumsdel blir överfylld med mängder av nya inlägg per vecka om ett visst ämne (tex inkasso i smslån-forumet), då är det tid att splitta upp forumet. Ett bra exempel var när vi flyttade alla inkasso-trådar främst från smslån-forumet. Den generella regeln är att inte ha för många forumsdelar. Varför? Främst är det för att besökaren ska slippa klicka runt. Ämnen som inte är tillräckligt stora skapar också tomma forumsdelar, och det vill jag undvika. Ett forum som ser dött ut är aldrig bra. "Jag lyckades" är ett undantag där, då trådarna är så viktiga att sprida.

Varför inte ha några kategorier om sparande och sparkonton?
Vi som hänger här vi sparar inte, vi bara slösar ;);););)

Nää skämt å sido! Tycker också det verkar som en bra idé, kanske inte bara sparande och sparkonton utan Spartips av alla möjliga slag :)

Du skulle kunna starta upp en tråd i kategorin Fritt till och börjar med om det var något särskilt du tänkte på/ville dela med dig av :) Sedan är det fritt fram för alla att skriva/kommentera/fylla på

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp