- Meddelanden
- 48
- Mottagna reaktioner
- 6
- Poäng
- 32
Ökade taxerad inkomst från 540 000 kr till 780 000 kr vilket uppdaterades idag hos UC, Dun & Bradstreet och Creditsafe. Har 4 anmärkningar på UC (ej från KFM) så valde att testa söka samlingslån för UC (kommer ändå inte att bli bra förrän om 1 år och 11 månader när anm försvinner). Tyvärr tog Medmera Bank och Brixo en upplysning hos Dun. Detta ville jag helst vänta med till slutet av juli när jag bara har 2 ff kvar där. Men gjort är gjort. Har inga anm hos Dun eller Creditsafe.
Men nu har jag tydligen fått två erbjudanden hos Sambla (som jag tyvärr inte ser). Kan det vara Coop eller vilka hos Sambla brukar vara lättast att få lån från? Sökte 150 000 kr och vill inte ha någon medsökande. Kan två erbjudanden handla om att de kräver medsökande? Min Sambla score är 624 (din ekonomi verkar stabil).
Men nu har jag tydligen fått två erbjudanden hos Sambla (som jag tyvärr inte ser). Kan det vara Coop eller vilka hos Sambla brukar vara lättast att få lån från? Sökte 150 000 kr och vill inte ha någon medsökande. Kan två erbjudanden handla om att de kräver medsökande? Min Sambla score är 624 (din ekonomi verkar stabil).