Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ny ansökan på 225000 kr

Ansökte på Advisa 225000 kr

Förutsättningar:
12 förfrågningar
Betyg UC 2,1
Inkomst 377 000 kr
Blanco 379 000 kr
Bolån: 389 000 kr

Hur hade ni gjort?

Konsumentkredit 4,5% ränta, 2000 kr i månaden.
Santander ca 300 kr i månaden. Amorterar av kraftigt i månaden. Bara 15000 kr kvar av lånet
Santander 7% 2100 kr i månaden
Gomoney 4% ränta 1170 kr i månaden. Måste betala de beloppet för att behålla räntan

Tänker att jag behåller konsumentkredit. Testade att ansöka pga jag inte vet hur hårda bankerna kommer att bli så 2 stora lån känns bättre.

Har fått erbjudande på hela beloppet av Ica, Marginalen, remember, nordax o bn. Marginalen o Ica gav 7 o 8%. 2200 kr i månaden av Ica o 2300 kr av Marginalen.

Hur hade ni gjort? Är bankerna smidiga?

Väljer du ett erbjudande så välj ICA banken. Sett en del av dom som har ICA och verkar nöjda. Dessutom kan du göra något roligare för den 100 lappen än att ge bort den till Marginalen.

Ansökte på Advisa 225000 kr

Förutsättningar:
12 förfrågningar
Betyg UC 2,1
Inkomst 377 000 kr
Blanco 379 000 kr
Bolån: 389 000 kr

Hur hade ni gjort?

Konsumentkredit 4,5% ränta, 2000 kr i månaden.
Santander ca 300 kr i månaden. Amorterar av kraftigt i månaden. Bara 15000 kr kvar av lånet
Santander 7% 2100 kr i månaden
Gomoney 4% ränta 1170 kr i månaden. Måste betala de beloppet för att behålla räntan

Tänker att jag behåller konsumentkredit. Testade att ansöka pga jag inte vet hur hårda bankerna kommer att bli så 2 stora lån känns bättre.

Har fått erbjudande på hela beloppet av Ica, Marginalen, remember, nordax o bn. Marginalen o Ica gav 7 o 8%. 2200 kr i månaden av Ica o 2300 kr av Marginalen.

Hur hade ni gjort? Är bankerna smidiga?
Vad har du för underskott?

Har hört att Ica är hårda med extra amorteringar. Det är ju min tanke att slänga in extra när tillfälle ges

Marginalen Bank har 2 betalningsfria månader per år och Ica erbjuder inte någon.

En del av dom kräver. Ica vill ha lösen. Annars inget från dom andra

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp