Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Nyårsafton...

Gott Nytt År @Kimsan72 du är verkligen en härlig skribent❤️ på detta forum, skulle gärna träffat dig i verkligheten..men det är ok att du finns här.
Jag kan bara skriva för mig själv och att du ska spela bingolotto gör mig inte alls något illa likaväl som min man lämnar in trav eller lotto, vilket jag mer än väl unnar honom. Han brukar ibland drömma om vilka människor som han ska ge pengar till om han vinner, säger ganska mycket om honom som person...
Än en gång ett riktigt Gott Nytt År!

Tack bästa Du ! En kopp kaffe & en cigg tycker ja absolut att vi ska dela endera dagen... :) Är i Gbg en del i tjänsten då vår ekonomiavd sitter där... :)

Här blir det nyårsfirande med packning och städning. Får väl städa efter flyttfirman vart här med antar jag. Ska försöka hinna med en go köttbit och ngn öl på lokala haket iallafall. Gott nytt år på er!

God fortsättning vänner !
Idag mår man som man förtjänar... typ & suck !

Ingen storvinst igår... ”bara” 100kr i kontantvinst. Får fundera på vad ja ska göra med hundringen...

Ha en fin första dag på 2019 ! :)

God fortsättning vänner !
Idag mår man som man förtjänar... typ & suck !

Ingen storvinst igår... ”bara” 100kr i kontantvinst. Får fundera på vad ja ska göra med hundringen...

Ha en fin första dag på 2019 ! :)

Du får lämna in lotten på kontoret. Borde om inte annat orsaka en del uppståndelse där.

Du får lämna in lotten på kontoret. Borde om inte annat orsaka en del uppståndelse där.

:D:D:D Ska självklart göra det - redan imorgon ! Kanske jag sedan kan komplettera min Skuldsaneringsansökan med att jag VERKLIGEN gör ALLT i min makt för att påvisa ”god betalningsvilja & viljan att göra rätt för mig...” :p:D

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp