Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Nyårsafton...

Imorgon, mina vänner, är det NYÅRSAFTON ! YAY... :)
Denna nyår firas med ett gäng vänner och våra tokrädda vovvar...
Det blir god mat, gottigott i glasen och hör & häpna, så blir det BINGO LOTTO!
Säkert 10 år sedan ja senast spelade Bingolotto... Sitter här och småler...undrar vad som egentligen händer om man skulle vinna någon ”större vinst” typ resor för typ 30tkr... Hur gör man med det när man sitter i KF:s klor med löneutmätning?

För övrigt önskar jag ALLA forumets medlemmar ett GOTT SLUT & ett RIKTIGT GOTT NYTT ÅR !! ❤️

Vi ger ALDRIG upp - vi är KÄMPAR !! LOVE TO ALL OF YAA ❤️

Jag insåg försent att de kanske blev fel att ja skrev att ja skulle spela Bingo lotto med tanke på att flertalet har problem med just spelande...
Det var sannerligen inte meningen att uppröra någon... Beklagar om skadan är skedd, men ja kan inte ta bort tråden... :(

Vi sabba allt redan på den 23e i en annan tråd. Är ju inte olagligt att spela och inte under några omständigheter ditt ansvar att försöka skydda folk. Tycker det var trevligt att du berätta vad du ska göra imorgon. Själv ska jag sitta i pyjamasen i soffan och dricka blixten mcqueen bubbel.

Jag insåg försent att de kanske blev fel att ja skrev att ja skulle spela Bingo lotto med tanke på att flertalet har problem med just spelande...
Det var sannerligen inte meningen att uppröra någon... Beklagar om skadan är skedd, men ja kan inte ta bort tråden... :(
Ingen fara och du är så trevlig här jämt! Säkert ingen som tog illa upp!
Gott Nytt År

Imorgon, mina vänner, är det NYÅRSAFTON ! YAY... :)
Denna nyår firas med ett gäng vänner och våra tokrädda vovvar...
Det blir god mat, gottigott i glasen och hör & häpna, så blir det BINGO LOTTO!
Säkert 10 år sedan ja senast spelade Bingolotto... Sitter här och småler...undrar vad som egentligen händer om man skulle vinna någon ”större vinst” typ resor för typ 30tkr... Hur gör man med det när man sitter i KF:s klor med löneutmätning?

För övrigt önskar jag ALLA forumets medlemmar ett GOTT SLUT & ett RIKTIGT GOTT NYTT ÅR !! ❤️

Vi ger ALDRIG upp - vi är KÄMPAR !! LOVE TO ALL OF YAA ❤️
Gott Nytt År @Kimsan72 du är verkligen en härlig skribent❤️ på detta forum, skulle gärna träffat dig i verkligheten..men det är ok att du finns här.
Jag kan bara skriva för mig själv och att du ska spela bingolotto gör mig inte alls något illa likaväl som min man lämnar in trav eller lotto, vilket jag mer än väl unnar honom. Han brukar ibland drömma om vilka människor som han ska ge pengar till om han vinner, säger ganska mycket om honom som person...
Än en gång ett riktigt Gott Nytt År!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp