Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Nu tänkte jag blotta mig..

Prövade 2 ggr hoppas verkligen inte dom tar UC :(
Åh vad tråkigt :(❤️
Nej vad jag vet tar dom inte UC.

Har du GoodCash lån? Annars kan det vara värt att ringa för att kolla med dina förutsättningar.

Nej det är väl i stort sett det ända jag inte har... vad tror ni om nystartfinans eller sembla?

Nej det är väl i stort sett det ända jag inte har... vad tror ni om nystartfinans eller sembla?
Jag skulle ringt och pratat med GoodCash.
Nystart som skrevs ovan dom kollar kontot (spel) sen vill dom ha en medsökande. Jag fick 100.000kr i lånerbjudande men då med en medsökande.
Antar att du menar sambla, tror tyvärr inte det ger mer än en UC ff.

Goodcash borde gå, där fick jag med 9 anmärkningar (för några år sedan). Glöm Nystart som sagt.

Betalkoll, där är det kört med anmärkningar va?

Goodcash borde gå, där fick jag med 9 anmärkningar (för några år sedan). Glöm Nystart som sagt.

Betalkoll, där är det kört med anmärkningar va?

Hmm kanske borde kolla Goodcash fast jag alltid fått nej där.

Vet inte om betalkoll går med anm.

Lex! Jag skulle på riktigt kunna kyssa dig! Jag prövade fairlo och fick igenom 7000:- så nu räcker de förhoppningsvis till mina sista räkningar, sen skiter jag i om jag lever på ris! Tack! Vad är betalkoll för nåt? Ska jag skita i nystartfinans tycker ni? Fick för mig att dom verkade bra....

Glöm inte att spärra dig på spelpaus, vet inte hur många livlinor jag fått och sedan bränt på spel istället för att lösa min situation...

Glöm inte att spärra dig på spelpaus, vet inte hur många livlinor jag fått och sedan bränt på spel istället för att lösa min situation...

och spärra om man har någon partner som inte spelar så man inte blir övermodig när det börjar gå bättre och "ska fixa" och spelar bort mer.

Beklagar verkligen din situation men välkommen till vårt forum, här finns mkt hjälp och pepp att få :)

Man ska helst försöka klara sig utan att ta nya lån (då flyttar man bara fram bekymren) men när det inte finns någon annan utväg än nytt lån så är mitt råd att du kollar igenom sms lånelistan som finns här på forumet och söker hos de långivare som tar credit safe. får du inget napp på de som tar Bisnode eller Uc så är Credit safe ett alternativ plus att ditt kreditbetyg försämras inte när det tas credit safe jämfört med bisnode och Uc.

förresten, har du testat getdivide.se?

Det har jag inte testat, vad är det?

Ligger bisnode ff kvar i 12 månader också?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp