Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Nu måste jag prova söka trots dålig UC

Fan va härligt! Jag ska söka efter den nya uppdateringen kring den 20e och är sjukt nervös!!

Är det några kompletteringar de kräver ?

det står inga kompletteringar på avida men det visar sig... har varit ärlig iallafall i ansökan.

Ca 17% UC risk , men högre skuld än årsinkomst. Är där det sätter stopp tror jag. Men frågan är om man vågar slänga iväg en chansning.

Svårt att veta. Jag hade stort underskott som jag trodde skulle påverka men fick lån ändå. Ok, 18% ränta men det är en bra början.

Nu har jag valt Avida, och redan signat lånet. Inga kompletteringar så nu är det bara att be och hoppas att pengarna kommer in om några dagar!!!

Sån skön känsla det där..Avida var verkligen smidiga o snabba.
Håller just nu på med Marginalen ..men dom är jobbiga med lösenkraven o långsam svarstid på allt..

Tycker ändå du bör ha en chans till samlingslån. Säkert av någon av de mindre "önskansvärda" bankerna (tillika räntorna) dock.. Lycka till iallafall!
Ska du försöka lösa allt synligt på uc inkl ferratum (belopp?) eller satsa på ett mindre belopp, 100k-200k? Vad ger störst chans till beviljande?

Jag ska lösa allt synligt på UC (utom 1 BN lån på 150.000) och lite utanför UC som kostar multum! Sökte 250.000 då det kändes som en ”rimlig” summa även om jag velat ha mer, men det får bli nästa steg!

Jag ska lösa allt synligt på UC (utom 1 BN lån på 150.000) och lite utanför UC som kostar multum! Sökte 250.000 då det kändes som en ”rimlig” summa även om jag velat ha mer, men det får bli nästa steg!

vad hade du för förutsättningar och när var dina senaste uc?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp