- Meddelanden
- 1 469
- Mottagna reaktioner
- 424
- Poäng
- 557
Jag hade ett lån hos vivus på 14 tusen som ja fick problem o betala tebax. Jag ville ha avbetalningsplan men dom vägra...stod ju på deras hemsida att man kunde få det. Iaf ja bestred ärendet och vivus hade fram till den 19e juni på sig. Idag ringde ja kronofogden för ja skulle rådfråga om en sak...o då säger hon att min vivus skuld blivit skickat till tingsrätten idag..hur kan de blitt så när vivus hade fram till den 19 på sig!??
Jag ringde vivus o fick prata me en jätte trevlig person..han skulle be en annan handläggare ringa upp inom en timme som hade mer koll men dom ringde inte.
Hur ska ja gå till väga nu!?? Vill inge annat än o ha en avbetalningsplan:*( vill verkligen inte ha utmätning.
Ska ja kontakta tingsrätten och medge skulden o säga att jag vill ha en avbetalnings plan? Elr ska jag be om en förlikning? O då äre tingsrätten som avgör???
Jag ringde vivus o fick prata me en jätte trevlig person..han skulle be en annan handläggare ringa upp inom en timme som hade mer koll men dom ringde inte.
Hur ska ja gå till väga nu!?? Vill inge annat än o ha en avbetalningsplan:*( vill verkligen inte ha utmätning.
Ska ja kontakta tingsrätten och medge skulden o säga att jag vill ha en avbetalnings plan? Elr ska jag be om en förlikning? O då äre tingsrätten som avgör???
Senast ändrad:
kan inte sova pga av detta e så orolig....vadå tror du de blir en avbetalnings plan??:*( tänk om dom nekar...då blir de ju utmätning direkt om