- Meddelanden
- 152
- Mottagna reaktioner
- 17
- Poäng
- 72
Jag är så fruktansvärt rädd, arg, ledsen, tankarna går upp och ner! Hur kan man ställa till det såhär ekonomiskt mot sig själv! Jag är en tjej på 31 snart 32.. Hela mitt vuxna liv ha man oroat sig för sina föräldrar pga olika saker, speciellt min mor då hon hela tiden fått slåss med fk å blivit utförsäkrad titt som tätt! Man ha hjälpt henne ett flertal gånger. Tyvärr så fastnade man i lån fällan kan tänka mig att det är som alla missbruk man blir helt manisk å tänker inte längre eller på konsekvenserna! Jag ha ett fint jobb och fin lön och skulder på över 1miljon (lån under 8års tid) dock är senaste lånen så eskalerade de! jag fattar inte hur jag ska orka, jag funderar hela nätterna om hur jag lättast skulle ta livet av mig, om jag ska välja Öresunds tåget eller x2000 eller om jag ska göra något annat, man vill ju heller inte misslyckas om man nu ska utföra det! Usch..
ska kolla på en lägenhet idag måste fixa el å bredband sen är de väll bara å släppa allt å känns som jag kommer va där i hela mitt liv nu! Fy fan man älskar ju inte sig själv nu direkt! Jag ha i hela mitt liv velat ha en familj hjälpt andra hela tiden å satt mig själv åt sidan. Jag vet inte vad jag fått för att förtjäna detta. Kanske är de någon mening jag vet inte.....
ska kolla på en lägenhet idag måste fixa el å bredband sen är de väll bara å släppa allt å känns som jag kommer va där i hela mitt liv nu! Fy fan man älskar ju inte sig själv nu direkt! Jag ha i hela mitt liv velat ha en familj hjälpt andra hela tiden å satt mig själv åt sidan. Jag vet inte vad jag fått för att förtjäna detta. Kanske är de någon mening jag vet inte.....

ja jag försöker ju lösa allt! Ska titta på en lägenhet nu efter kl 13 en 2a bor i en 3a nu. Sen är de nära jobb och affärer också! Så livet kommer väll inte ta slut men man är ju ledsen å arg på sig själv!