Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Nu klarar jag inte av skulderna längre

Är rädd för det, men samtidigt är det ju den bostad som jag bor i och betalar för att bo i per månad. Måste kolla med kfm kanske eller vet du @Lasseman ?
Googla högsta godtagbara bostadskostnad, finns på Försäkringskassans hemsida.

Är rädd för det, men samtidigt är det ju den bostad som jag bor i och betalar för att bo i per månad. Måste kolla med kfm kanske eller vet du @Lasseman ?
Skulle påstå att boendekostnad är en familjeangelägenhet oavsett vem som står som låntagare etc

Det vore konstigt annars. Du har ju boendekostnader.
Jag tänker det också. Undrar mest vad som är godtagbart gällande bostadskostnader nu med ökad ränta på bolån? För 1,5 år sen kostade bostaden oss ca 13 000 i månaden med räntor och brf-avgift. Idag ca 21-22 tusen. Vi bor två vuxna och två barn i en inte för stor 4:a i en förort till en storstad.

Jag tänker det också. Undrar mest vad som är godtagbart gällande bostadskostnader nu med ökad ränta på bolån? För 1,5 år sen kostade bostaden oss ca 13 000 i månaden med räntor och brf-avgift. Idag ca 21-22 tusen. Vi bor två vuxna och två barn i en inte för stor 4:a i en förort till en storstad.
Det finns ett tak för vad det får kosta att bo men jag vet inte beloppet men finns säkert ngn annan här som har koll på det.

Har inte pengar på kontot för att betala min csn-avgift den här månaden. Är det någon som har koll på ifall det påverkar hur snabbt det påbörjas en löneutmätning? Tänker att jag vill att det ska ta lång tid så att jag kan lägga undan lite innan allt sätter igång. Har lite sparat så kan i så fall lägga det på csn för att hålla det vid liv i så fall

Har inte pengar på kontot för att betala min csn-avgift den här månaden. Är det någon som har koll på ifall det påverkar hur snabbt det påbörjas en löneutmätning? Tänker att jag vill att det ska ta lång tid så att jag kan lägga undan lite innan allt sätter igång. Har lite sparat så kan i så fall lägga det på csn för att hålla det vid liv i så fall

Den kommer in till kfm i typ december eller så, det är väl ungefär när resten kan tänkas komma med

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp