Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Nu kan man se hur mycket man får tillbaka på skatten!

Ok, då kan jag glömma mina skatt pengar.... Försöker förhala utmätning men det kommer ju inte gå länge till tyvärr. Tack för svar iaf

Fy fan vad gott... Har bantat ner från 30.000 till 20.000
I ränteutgifter.... Och 9000 på väg!

loggar in på skatteverkets hemsida men ser inga uppgifter. hur ska jag göra?

loggar in på skatteverkets hemsida men ser inga uppgifter. hur ska jag göra?
Gå in på höger sida använd vår e-tjänster välj Inkomstdeklaration 1 därefter väljer du den e-leg du har och loggar in.

Senast ändrad:
Gå in på höger sida använd vår e-tjänster välj Inkomstdeklaration 1 därefter väljer du den e-leg du har och loggar in.

tack. har kommit så långt men det står fortfarande inte om jag får tillbaka eller ska betala. har inte tidigare använt mig av e-tjänsten så vet ej hur jag ska göra

tack. har kommit så långt men det står fortfarande inte om jag får tillbaka eller ska betala. har inte tidigare använt mig av e-tjänsten så vet ej hur jag ska göra
Gå på sidan skatteuträkning klicka på det fältet klicka på knappen nästa på sidan 1 då kommer du in på sidan 2 och längst ner på den sidan står det om du får tillbaka eller rest.

På skattekonto kan man inte se sin restskatt eller hur mycket man får tillbaka förrän i juni innan dess måste man gå in i sin deklaration.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp