Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

nu kan man logga in på skatteverket

jag kunde nu logga in och se hur mycket jag får tillbaka

hurra nästan 18000

Tack. Var dock för sent ute :(

"Nu är det fullt!

Det är många som använder våra e-tjänster just nu, och det gör att du kan ha problem med att logga in. Försök igen om liten stund."

Blev väl anstormning när Aftonbladet berättade att det var öppet.

Notera gärna om 4finance AB (VIVUS) finns på era ränteutgifter.... För dom finns inte med på varken mig eller min sambo trots flera tillbaka betalade lån.

Under all kritik.Konstigt att våra politiker inte kan avsätta pengar så stackars skatteverket klarar sin belastning men skatt ska vi betala

En fråga! Det man har på Inkasso, hos Svea, Intrum, Gothia... Ska dom meddela Skv om räntorna, eller är det det bolag som skickade till inkassot, tex Meddelandelån?
Tycker det är jätterörigt att veta vilka som meddelat Skv av alla bolag, då vissa har andra namn i deklarationen vad jag kan se. Vilka ligger bakom tex Retrivo, ELCF Sweden ab..? MAn har ju ingen aning alls om det stämmer eller ej, om vissa inte skickat in eller ej.. Hur tar man reda på vilka som ligger bakom resp bolag? Ffa är min fråga hur inkassobolagen rapporterar. SKA de rapportera...?
Vore ju nice om man kan få ytterligare, även om jag mår illa över mitt stora underskott :-/

Notera gärna om 4finance AB (VIVUS) finns på era ränteutgifter.... För dom finns inte med på varken mig eller min sambo trots flera tillbaka betalade lån.

För mig har dom rapporterat in för både Vivus och Onea.

11.233:- tillbaka för mig att betala på mina skulder i alla fall.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp