Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Notera gärna om 4finance AB (VIVUS) finns på era ränteutgifter.... För dom finns inte med på varken mig eller min sambo trots flera tillbaka betalade lån.
En fråga! Det man har på Inkasso, hos Svea, Intrum, Gothia... Ska dom meddela Skv om räntorna, eller är det det bolag som skickade till inkassot, tex Meddelandelån?
Tycker det är jätterörigt att veta vilka som meddelat Skv av alla bolag, då vissa har andra namn i deklarationen vad jag kan se. Vilka ligger bakom tex Retrivo, ELCF Sweden ab..? MAn har ju ingen aning alls om det stämmer eller ej, om vissa inte skickat in eller ej.. Hur tar man reda på vilka som ligger bakom resp bolag? Ffa är min fråga hur inkassobolagen rapporterar. SKA de rapportera...?
Vore ju nice om man kan få ytterligare, även om jag mår illa över mitt stora underskott :-/
Notera gärna om 4finance AB (VIVUS) finns på era ränteutgifter.... För dom finns inte med på varken mig eller min sambo trots flera tillbaka betalade lån.