Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Nu har goodcash skickat mitt lån till inkasso:/ Erfarenheter??

Alldeles för mycket dessvärre... :( Skulderna har ökat med vindens fart sedan jag släppte och innan utmätningen startade.
Ja, det kan dessvärre bli lite föööör tungt för Dig... Med tanke på Din rådande situation, så är det kanske bäst om Du släpper resterande oxå och tar löneutmätning ett antal månader, så att Du sen blir fri och kan börja om på ny kula igen. Om inte jag missminner mig, så var väll inte totalsumman på Dina skulder hiskeligt höga...eller? Hur mycket betalar Du i utmätning idag?

Men ang löneutmäting hur länge kan man ha de?:/ läste nåt att man får löneutmäting om skulderna kan betalas inom ett år...om de inte kan de kan de bli hembesök o annat??:/ ush mår så dåligt över detta så de e fan sjukt.

Jag har idags läget:

42 000kr cashbuddy Snart till inkasso.
25 000kr goodcash som gått till inkasso.
Vivus 10 000kr inkasso nu.

32 000kr sileo kapital avbetalningsplan 500kr per månad som jag sköter.

Sen löneutmäting 3 månader kvar...

Så ser det ut :(

Någon som vet vad som händer om man inte betalar den första påminnelsen? Får man en till hem eller är det via rek-post? Eller sägs lånet upp direkt efter en påminnelse?

Tack på förhand

Någon som vet vad som händer om man inte betalar den första påminnelsen? Får man en till hem eller är det via rek-post? Eller sägs lånet upp direkt efter en påminnelse?

Tack på förhand

Jag har fått 3 påminnelser från både good cash o cashbuddy och har nu fått ett brev o hämta ut på posten från goodcash...tror det är info om att lånet sägs upp:/ Cashbuddy har jag inte hört så mkt om men ska försöka betala ikapp det jag missat nu:/

Jag har fått 3 påminnelser från både good cash o cashbuddy och har nu fått ett brev o hämta ut på posten från goodcash...tror det är info om att lånet sägs upp:/ Cashbuddy har jag inte hört så mkt om men ska försöka betala ikapp det jag missat nu:/

...men Tussan, detta om brev att hämta ut skrev Du ju för flera dgr sedan... Har du fortfarande inte hämtat ut de?!

Ska häntas ut senast den 29e november så har inte hämtat ut de än...åkte på magsjuka så har legat hemma flera dagar o spytt men imorn ska jag hämta ut de....:(

Igår fick jag mail att om jag inte betalar in 22 tusen kr senast idag blir det skickat till inkasso. Vilket inkssobolag har goodcash?:/ e dom schysta så man kan få en ok avbetalnings plan?? Har just nu löneutmäting i 3 månder till...har släppt massa små skulder får på så sätt städa upp allt,va inte meningen o släppa goodcash lånet men fick verkligen inte ekonomin o gå runt:(

Om denna stora summa går till kronofogden blir det verkligen en löneutmätning då?:/ dom andra skulderna jag haft har gått till löneutmätingen automatiskt men har endast varit små skulder.

Har en bil värd ca 15 tusen annars har jag inget annat av värde..

Hur gick det?

Ja dom skickade det till kronofogden o det har nydligen blivit utslag :( så väntar på att de ska hamna på min löneutmäting...har ringt o mailat dom o bett om o få en ny avbetalningsplan osv men nej. Hade bara 15 tusen kvar på min löneutmäting o nu blir det plus 30 tusen till suck.

Skickade dom inte till något inkasso då?

Skickade dom inte till något inkasso då?

Jo goodcash skickade till inksso.. prioritet inkasso o där fick jag en avbetalningsplan på 500kr per månad i 3 månader sen ville dom ha 2 tusen per månad o det fanns ingen chans ja skulle klara de me tanke på löneutmätingen då samt att jag har cashbuddy som drar 1400 varje månad så j böna o bad o få betala mindre men nej dom skickade de direkt till kronofogden o snart ska de drivas in:/

Nu ligger skulden hos kronofogden:/

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp