Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Nu har goodcash skickat mitt lån till inkasso:/ Erfarenheter??

Skrev lite för fort. Det kan även vara ansökan om betalplan och att de vill veta vad man har för utgifter etc.

Skulle gissa att det är betalningsuppmaning/att de håller skulden vid liv. Har fått liknande av intrum. Fast säker kan man inte vara förrän man har öppnat?

Mjo så e de nog...får kolla imorn va de står i brevet:/ tänkte bara om nån här fått liknande brev o viste vad det kunde vara:(

Skrev lite för fort. Det kan även vara ansökan om betalplan och att de vill veta vad man har för utgifter etc.

Vadå att dom erbjuder betalnings plan? Oj de lät positivt...får se va de e imorn när ja hämtar ut de:/

Fick idag en lapp av prioritet finans att jag har ett brev att hämta ut på posten..Ska hämta ut de imorn eftermiddag:/ undra vad det kan vara??

Jag fick oxå ett rekat brev att hämta ut på posten för ett par månader sedan och då innehöll det ”uppsägningen av mitt lån hos GoodCash”

Jag fick oxå ett rekat brev att hämta ut på posten för ett par månader sedan och då innehöll det ”uppsägningen av mitt lån hos GoodCash”

Vad innebärde de? Att dom skickade det till inkasso?:/ hur gick de för dig me lånet?

Vad innebärde de? Att dom skickade det till inkasso?:/ hur gick de för dig me lånet?

På den rekade avin stod "Prioritet" som avsändare, men när jag sedan sedan gick för att hämta ut brevet, så var det alltså en uppsägning från Goodcash. Jag tror att även om själva lånet blir uppsagt, så kan man nog likväl göra upp om en avbetalningsplan med inkasso företaget. Dock var det inget alternativ för mig då jag hade fattat beslutet att "släppa mina skulder" till KF.

På den rekade avin stod "Prioritet" som avsändare, men när jag sedan sedan gick för att hämta ut brevet, så var det alltså en uppsägning från Goodcash. Jag tror att även om själva lånet blir uppsagt, så kan man nog likväl göra upp om en avbetalningsplan med inkasso företaget. Dock var det inget alternativ för mig då jag hade fattat beslutet att "släppa mina skulder" till KF.

Aha så pass...Hur stort lån hade du hos goodcash?? Blev det löneutmäting elr vad blev det för något?

Jag har 25 hos dom:/ så nån schyst avbetalnings plan lär man väl knappast inte få?:( blir ju kämpigt med löneutmäting plus en dyr avbetalnings plan suck.

Oj drar dom 19 622kr i månaden?? Hur mlt skulder har du allt som allt?:/

Jag har 25 hos dom:/ så nån schyst avbetalnings plan lär man väl knappast inte få?:( blir ju kämpigt med löneutmäting plus en dyr avbetalnings plan suck.

Oj drar dom 19 622kr i månaden?? Hur mlt skulder har du allt som allt?:/

Alldeles för mycket dessvärre... :( Skulderna har ökat med vindens fart sedan jag släppte och innan utmätningen startade.
Ja, det kan dessvärre bli lite föööör tungt för Dig... Med tanke på Din rådande situation, så är det kanske bäst om Du släpper resterande oxå och tar löneutmätning ett antal månader, så att Du sen blir fri och kan börja om på ny kula igen. Om inte jag missminner mig, så var väll inte totalsumman på Dina skulder hiskeligt höga...eller? Hur mycket betalar Du i utmätning idag?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp