Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Nu gäller det - samlingslån

Uppdatering:
Sökte lån via lendo idag. Fick ett lån på 500k till 9% ränta hos resurs. Samma ränta hos ikano men de erbjöd bara 350k. Annars hade jag tagit dom. Iallafall. Är mer än NÖJD!
Allt gott!
Grattis! Kan nog trilla in fler erbjudanden om du sökte idag. Hur stor förändring blev det på din Uc risk efter att en ff försvann idag? Får jag fråga vad du har i underskott.

Grattis! Kan nog trilla in fler erbjudanden om du sökte idag. Hur stor förändring blev det på din Uc risk efter att en ff försvann idag? Får jag fråga vad du har i underskott.
Ja hade det säkert. Men alla de bankerna som erbjuder upp till 500k hade svarat så kände mig säker att köra på dom :)
Bara 0,6 i förändring idag när en ff försvann, så inte mycket.
Ca 90k i underskott. 2 ff, risk 3,2% och ca 600k i synliga lån. Årsinkomst ca 600k också.

Uppdatering:
Sökte lån via lendo idag. Fick ett lån på 500k till 9% ränta hos resurs. Samma ränta hos ikano men de erbjöd bara 350k. Annars hade jag tagit dom. Iallafall. Är mer än NÖJD!
Allt gott!

Stort grattis! Så skönt.
12 eller 15år? Så hur mkt blir månadskostnaden?
Gick allting digitalt eller har de ringt upp, kompletteringar osv?

Stort grattis! Så skönt.
12 eller 15år? Så hur mkt blir månadskostnaden?
Gick allting digitalt eller har de ringt upp, kompletteringar osv?
Tusen tack!!
Jag la det på 12 år :) månadskostnad ca 6000kr. Allt digitalt, inga kompletteringar. Fick sms att pengar är utbetalade idag och landar nästa vardag. Behövde bara ladda upp körkort :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp