Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Nu efterfrågar dom kontoutdrag 2 månader tillbaka.

Hej hej
Som några kanske noterat så försöker jag få samlingslån.
Men hur gör man för att få ut det:oops:
Sen varför begär de kontoutdrag när jag påtalat att jag bytt jobb och inte haft någon direkt lön på 2 mån?

Har swedbank.

Dom vill bland annat kolla så att din lön kommer in på det kontot och förmodligen om du betalar för saker du inte uppgett i den ansökan + om du kanske spelar eller något. Men du bör inte oroa dig!

Hej hej
Som några kanske noterat så försöker jag få samlingslån.
Men hur gör man för att få ut det:oops:
Sen varför begär de kontoutdrag när jag påtalat att jag bytt jobb och inte haft någon direkt lön på 2 mån?

Har swedbank.

Gå in på ditt konto på Swedbank och ta printscreens på din kontohistorik

Dom vill bland annat kolla så att din lön kommer in på det kontot och förmodligen om du betalar för saker du inte uppgett i den ansökan + om du kanske spelar eller något. Men du bör inte oroa dig!
Jo det har jag förstått, det är dock 1,5 månad som jag inte haft lön så det känns spännande.
Men mailade och frågade dom svara att det ska finnas transaktionsöversikt att ladda ner. Får se om jag får till det:oops:

Jo det har jag förstått, det är dock 1,5 månad som jag inte haft lön så det känns spännande.
Men mailade och frågade dom svara att det ska finnas transaktionsöversikt att ladda ner. Får se om jag får till det:oops:
Dom vill nog även se vad du har för typ av köp de senaste 2 månaderna, vilka har du lånat av?

Gå in på ditt konto på Swedbank och ta printscreens på din kontohistorik
Finns även en skriv ut funktion ovanför historiken som är väldigt smidig. Sen väljer man bara till pdf och bifogar filen till önskad destination.

För framtiden. Det smartaste är att ha 2 konton. Går enkelt att skapa på internetbanken. På så sätt kan man hålla åtminstone ett konto "rent" när kontoutdrag krävs.

Skriver en liten update här också:)
Skickade aldrig in kontoutdrag utan min lönespec för kommande månad, vilket godkändes. Helt fantastiskt.
Ska ta med mig ditt råd @Trias tack.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp