Jag har maxat allt nu.. alla lån, sparanden, kreditkort och allt jag kan tänka mig.. har spelar upp vartenda öre jag fick i lön sist och har nu varken pengar till skulderna, mat eller hyra.. min man ligger jämte och säger att han älskar mig så mycket och att jag är så bra. Men han har ännu inte upptäckt kontot.. kan inte ta fler lån, inte han heller då jag dragit ner han i skiten (utan att han vetat om det).. hyran ska betalas om några dagar och inte ett öre finnes. Funderar på att bara försvinna, han och mina två barn förtjänar inte detta. Har ingen familj eller vänner att låna av.. vill bara gråta och skrika men sitter och låtsas som ingenting.... trodde jag va spärrad överallt men lyckades såklart hitta en sida där det gick. Jag hatar hatar hatar detta och vill inte mera!!!
skulderna är snart uppe i miljonklassen och får dras med dem hela livet och hela nästa oxå förstås. Men sanering söker jag om ca ett år, det som är viktigt nu är att leva och ta vara på varje dag som jag får
men då är det alltså du som får vara den ” starke” i ert äktenskap, då har väl spelandet varit en flykt för dej förstår jag..