Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Nu är goda råd dyra - Hur mycket förstör ett nytt lån?!

Jag har inte riktigt bestämt mig för det än, det har jag inte gjort eftersom jag inte vet huruvida jag ska baka in lånen jag har hos Nystartfinans och Balanzia & där med ha en avsevärt mycket lägre ränta.
Men om vi ska tala om några miniminivåer så är det säg, 900.000....

Något jag vet att jag kommer få men frågan är till vilken ränta?
Skuldfri hos dem fula fiskarna först, sen börja tänka på räntan? Har du ingen chans att sätta din plan i verket redan nu?

Skuldfri hos dem fula fiskarna först, sen börja tänka på räntan? Har du ingen chans att sätta din plan i verket redan nu?

Det är faktiskt så jag resonerar om jag ska vara helt ärlig.

Tyvärr har jag ett historiskt skuldaldo fram till april/maj :(

Jag har inte riktigt bestämt mig för det än, det har jag inte gjort eftersom jag inte vet huruvida jag ska baka in lånen jag har hos Nystartfinans och Balanzia & där med ha en avsevärt mycket lägre ränta.
Men om vi ska tala om några miniminivåer så är det säg, 900.000....

Något jag vet att jag kommer få men frågan är till vilken ränta?
Beror nog på hur många nya lån du tänkt ta på våren? 3 x 300,000kr eller 2 x 450,000kr? optimala hade nog varit 2 x 450,000kr men då minskar ju "utbudet" av aktörer som kan låna ut då de flesta har ju 350,000kr som max, men om vi kollar så har du ju nordax, Svea, sevenday, BN, remember, collector, dessa erbjuder hög - ockerränta bortsett från sevenday (vilka är svåra o låna ifrån om det gäller 200,000kr +) och collector, vet dock inte hur svåra collector är när det gäller högre lånesumma?

Hur mycket kan du få loss och vad är minsta dem godtar. Säg att du får 500k går det att försöka förhandla så dem godtar 100-200k per gång så kanske du kan överleva tills det blir stabilare?

Sen har jag ju lite marginaler med exempelvis Balanzia där jag lär kunna höja mitt lån och liknande.

Drog iväg en ansökan, jag gjorde det.

Wasa Kredit erbjuder med lösenkrav och helt överkomlig ränta - Dock lösenkrav. Kräver dom att lösa det?

Drog iväg en ansökan, jag gjorde det.

Wasa Kredit erbjuder med lösenkrav och helt överkomlig ränta - Dock lösenkrav. Kräver dom att lösa det?

Om det är lösenkrav så ja. Bank N har också lösenkrav. Jag fick då gå in och fylla i betalningsuppgifter,ingenting betalades ut till mitt bankkonto....

Jo jag förstår att lösenkrav innebär att skulder ska lösas, men måste jag själv lösa skulderna eller gör Wasa Kredit det åt mig?
För vissa bolag har ju lösenkrav sen får du själv lösa det när pengarna kommer på ditt konto...

Kan du inte lösa en massa krediter och sen plocka ut pengarna igen?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp