- Meddelanden
- 76
- Mottagna reaktioner
- 44
- Poäng
- 147
Vet precis hur du känner det,har varit i dina skor.
Om din man älskar dig så kommer det att ordna sig.
Hade och har spelmissbruk,också en enorm skuldbelopp.
Min man brukade också skaka på huvuden när vi såg på lyxfällan,han kunde inte förstå hur man kan skuldsätta sig så idiotiskt.
Men har man blivit spelberoende så finns det inte något vett kvar.
Jag fick erkänna för min man hur det låg till med mitt spelmissbruk.
Jag led alla helvetets kval och hade mycket idéer och tankar om allt möjligt.
I slutändan så blev det inte alls så som jag trodde och förstorade upp det till.
Visst han blev jävligt arg ,men mest besviken på mig och det sved som fan.
Och han låter mig få veta det till och från.
Men jag mår mycket bättre nu när sanningen kommit fram,har fortfarande liten problem kvar med spel.
Så bit ihop ,det kommer att bli bra.
Om inte annat så kommer dina barn alltid att behöva dig och älska dig.
Men jag hoppas ju att din man kan acceptera det som har hänt och att ni kan gå vidare.
Jättestort kram till dig.❤❤❤❤
Tack för allt stöd från er ❤️. Det känns bra att inte vara ensam även om det är otroligt tungt just nu. Det känns som jag svikit hela världen, jag kommer inte kunna se mina barn eller min i ögonen. Jag föraktar ju mig själv hur ska dom kunna tycka om mig efter det här?
Jag ser allt jag tagit från dom, semesterresor, aktiviteter osv... kan man verkligen komma vidare....
skönt att höra att det verkar gå bra för dig ❤️. Jag skäms så otroligt och ser katastrofen framför mig när jag ska berätta . Jag är även rädd för att vi aldrig kommer hitta tillbaka till varandra. Han är mitt livs stora kärlek jag får fortfarande fjärilar i magen när jag tittar på honom och jag kan inte stå ut med tanken på att jag förlorar honom. Jag är också rädd att mina barn kommer se ner på mig och skömas över mig. Jag har tre stora barn sedan tidigare fre är 17, 16 och 14 och bor hos oss lite mer än varannan vecka. Sedan har jag och min man två barn tillsammans.

vill bara tillägga att det var mkt bråk i början, han var sviken och kände sig lurad.. vilket är förståeligt..