Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Nu är det dags, blanco på 250000kr!

Efter lång väntan och pusslande ekonomiskt senaste året är det dax för ett lån för att betala av privata skulder och sms-lån. Är ju ändå sjukt nervös för att göra en ansökan om jag skulle få avslag och dra på mig en förfrågan. Men mitt betyg har sjunkit från 44% till 18% till 14,7 till i förrgår då jag hade 5,96 och imorse hade det sjunkit ytterligare till 5,22!! Så glad! Men vågar jag?

Årsinkomst 288000kr. Fast anställd.
Underskott typ 12500kr 2018.
Blanco 39000kr.
Krediter 2 st. 15000 ca 5000kr använt.
Ff 12 st varav 11 är över 6 månader och 1 ca 4 månader så ingen nyligen tagen.

Tror ni jag kan få ett blanco på 250000kr?! Om jag söker via lendo.

Skulle inte du vänta tills efter den 29:e denna månaden?

Ja 1 ff försvinner nu 29 jan. Sen 1 i mars. 2 i april. 3 i maj. 2 i juni. 2 i juli. 1 i september :)

Jo jag tänkte vänta men så gick det ner ytterligare ändå från 5,96 till 5,22. Så imorgon kommer jag göra en ansökan tänkte jag.

Ja 1 ff försvinner nu 29 jan. Sen 1 i mars. 2 i april. 3 i maj. 2 i juni. 2 i juli. 1 i september :)

Jo jag tänkte vänta men så gick det ner ytterligare ändå från 5,96 till 5,22. Så imorgon kommer jag göra en ansökan tänkte jag.
Lycka till!:) Jag längtar tills mina förutsättningar också blir bättre:)

Trots att det bara är 10 dagar kvar till den 29:e? Det är ju inte direkt eoner av tid tills dess och det skulle förvåna mig mycket om ditt betyg inte förbättras avsevärt då.

Har varit med om att ff försvunnit utan att något hänt. Skulle 12 eller 11 göra sån stor skillnad tror du?

Har varit med om att ff försvunnit utan att något hänt. Skulle 12 eller 11 göra sån stor skillnad tror du?

Med tanke på UC så är ju inget säkert, men det är väl värt att vänta och kolla eftersom det bara är 10 dagar kvar? Det borde i alla fall inte bli sämre. Du väljer så klart själv och vilket beslut du än tar hoppas jag det blir så bra som möjligt.

Har 2 räkningar som är påväg till inkasso därför väntade jag inte. Fick beviljat hos Remember. Skickat in 3 lönespecar. Väntar nu på svar. Hur länge brukar de ta innan dom svarar?

Har 2 räkningar som är påväg till inkasso därför väntade jag inte. Fick beviljat hos Remember. Skickat in 3 lönespecar. Väntar nu på svar. Hur länge brukar de ta innan dom svarar?
Hur mycket fick du beviljat och vad blev månadskostnaden? har i princip exakt likadant UC som du. Sökte du på advisa?

Fick 280000kr beviljat på 15 år men räntan blev hög på 13,3%. Dock sänker det min månadskostnad med att gå minus varje månad till att ha 15000kr kvar efter lånekostnader. Så kan jag ansöka om ett samlingslån då min uc ser bättre ut :) Sökte på lendo

Senast ändrad:
"Din låneansökan är beviljad. Beloppet är utbetalt och kommer att landa på ditt konto inom 3-5 bankdagar. Välkommen som kund hos re:member! Mvh re:member"

Någon som fått vänta hela 5 dagar ? Har 2 räkningar som måste betalas den här veckan.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp