Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Nstart 10.000-50.000 lånet

Sökte idag det lånet.. Fick sms om att lämna utbetalningskonto, lite missvisande då det låter som att man redan är beviljad
”Hej! Vänligen verifiera ditt konto för utbetalning av ditt lån.”

Kändes mer som en inkomst och utgift verifiering
Sen sms om att dom skulle kontakta mig inom 1 dag för en kort avstämning.. Har sökt deras samlingslån typ 3 gånger och varje gång har det behövts medsökande. Dom säger olika anledningar varje gång och jag tycker ibland att dom resonerar roligt.. skitsamma, till sak- någon som sökt detta och fått lånet efter att man lämnat informationen dom bett om? Eller är det samma lån som det vanliga samlingslånet?

Sökte idag det lånet.. Fick sms om att lämna utbetalningskonto, lite missvisande då det låter som att man redan är beviljad
”Hej! Vänligen verifiera ditt konto för utbetalning av ditt lån.”

Kändes mer som en inkomst och utgift verifiering
Sen sms om att dom skulle kontakta mig inom 1 dag för en kort avstämning.. Har sökt deras samlingslån typ 3 gånger och varje gång har det behövts medsökande. Dom säger olika anledningar varje gång och jag tycker ibland att dom resonerar roligt.. skitsamma, till sak- någon som sökt detta och fått lånet efter att man lämnat informationen dom bett om? Eller är det samma lån som det vanliga samlingslånet?
De vill ha medsökande

Skurkar

Applied three times, same experience. They always find the funniest reasons to disapprove the loan. A bunch of clowns, but we are clowns too for putting ourselves in shit situations with loans...

Jag har också sökt 3 gånger. 2 gånger behövde dem medsökande. Men när jag sökte via en låneförmedlare så gick det bra med bara mig.

Hej,

Vi kan hjälpa dig med nya pengar utifrån din nuvarande situation, men vi behöver hjälpa dig att samla skulder först, för att lösa dina skulder kommer vi behöva en medsökande.

När du har en medsökande eller har några frågor ring på 010-1538323.
Mvh,
Nstart

Hahaha otippat!!! Roliga är att jag vill inte ha ”nya pengar” utan betala av det värsta avbetalningarna med pengarna…

Ännu en anledning till medsökande, men den va ny!

Jag har också sökt 3 gånger. 2 gånger behövde dem medsökande. Men när jag sökte via en låneförmedlare så gick det bra med bara mig.
Tyvärr tar dom ingen ny uc på mig utan använder samma som i Augusti.. är ju på gott och ont såklart men har mindre lån där nu än när dom tog uc i augusti.. Va hade du för förutsättningar?

Om man har kreditvärdig medsökande då får man lån iallafall hos de flesta. Då kan medsökande låna själv med bättre ränta och föra över pengar till den andre. Men folk har inte medsökande , de fattar inte det men försöker försäkra sig. Om du sysslar med att tjäna pengar genom att låna ut dem då behöver du vara betedd på att ta risker. De flesta av de skitföretag går i konkurs någon gång

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp