Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Northmill vill att man ringer upp efter ansökan?

Hej alla experter.

Jag ansökte igår efter kl 17 om en kredit från northmill.
Blev preliminärt beviljad 50.000, och fick i morse ett sms om att jag ska ringa upp dom och att samtalet tar max någon minut.

Är det någon som vet vad dom frågar om? Tänkte ringa upp efter jobbet men tänkte höra om någon av er vart med om detta så man kan förbereda sig på eventuella frågor.

Tacksam för svar!

Dubbelkolla uppgifter och sälja försäkring?

Hej alla experter.

Jag ansökte igår efter kl 17 om en kredit från northmill.
Blev preliminärt beviljad 50.000, och fick i morse ett sms om att jag ska ringa upp dom och att samtalet tar max någon minut.

Är det någon som vet vad dom frågar om? Tänkte ringa upp efter jobbet men tänkte höra om någon av er vart med om detta så man kan förbereda sig på eventuella frågor.

Tacksam för svar!
Hur gick det? Vad ville dem?

Hur gick det? Vad ville dem?
Ursäkta sent svar.

Dom ringde och frågade vad jag hade för andra skulder, varför vet jag inte eftersom jag angav dom i ansökan.

Blev beviljad i måndags och 5000:- betalades ut som jag ansökt om. Fick som sagt en kreditgräns på 50.000:- och hade tänkt ta ut 5000:- till idag, men vad jag läste mig till så kan dom alltså neka mitt uttag trots beviljad kreditgräns, får väll se hur det blir

Vad hade du för förutsättningar och UC-betyg?

De kanske kan erbjuda samlingslån?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp