Aha okej! Har tänkt o söka men vill helst inte slösa en UC..Kortet togs ingen UC på i april för mig. 15000 kredit, betala senare påslaget.
Man kan väll ansöka om kort utan upplysning men när man slår på betala senare står det någon kreditupplysning görs men inte från vilken aktörKortet togs ingen UC på i april för mig. 15000 kredit, betala senare påslaget.
Testade med att aktivera ”betala senare” funktionen men får upp ”vi beklagar du kan för närvarande inte använda denna tjänst.”Kortet togs ingen UC på i april för mig. 15000 kredit, betala senare påslaget.
För mig funkade det, frågade först i chatten och deras AI sa dom tog creditsafe upplysning för den funktionen, så du kanske har lågt betyg i creditsafeTestade med att aktivera ”betala senare” funktionen men får upp ”vi beklagar du kan för närvarande inte använda denna tjänst.”
Ja jag förstod det för frågade också i chatten, men när jag kollar min creditsafe så är den inte så pass dålig tycker jag så förstår inte..För mig funkade det, frågade först i chatten och deras AI sa dom tog creditsafe upplysning för den funktionen, så du kanske har lågt betyg i creditsafe
Hur mycket betyg har du? Över/under skott?Ja jag förstod det för frågade också i chatten, men när jag kollar min creditsafe så är den inte så pass dålig tycker jag så förstår inte..
Betyg/score: 537 där det är mellan 413-740Hur mycket betyg har du? Över/under skott?