Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Northmill Reduce - rapporterar inte till UC?

Fick ett Reduce-lån från Northmill 2020-09-24. Två UC-uppdateringar har nu gått utan att det rapporterats in. Gör dom inte det?

Ni som har detta lån, har det blivit inrapporterat för dig?

ansökte om 50.000 på zmarta , fick endast Northmill typ , legitimerade mig med instantor , mitt konto är katastrof med transaktioner höger vänster, fick ett sms om att ringa upp dom , svarade en tjej som sa att hon bara skulle godkänna dom 50 först så hon inte glömmer de sen sa hon att dom kunde hjälpa mig fall jag har andra lån att sänka och använda samma UC

verkar tydligen inte bry sig om swish / speltransaktioner m.m mer än att se att där kommer in en lön varje månad

Fick ett Reduce-lån från Northmill 2020-09-24. Två UC-uppdateringar har nu gått utan att det rapporterats in. Gör dom inte det?

Min kontokredit hos northmill har dem rapporterat in men inte mitt lån (reduce) vet ej men dem borde rapportera dessa oxå rimligtvis

Men togs det full uc vid ansökan?

Mycket intressant. Detta följer jag med spänning :)

Intressant, Följdfråga: Vad hade du för förutsättningar när du blev beviljad reduce?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp