Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Northmill rapporterar avslutad kredit till UC!

Hej, Efter senaste uppdateringen på UC i dag så finns en skuld som är avslutad med till Northmill. Det har tidigare stått att den är avslutad. Hur kan de få göra så? Mitt UC score blev jättedåligt dessutom.

Jag förstår inte alls hur du menar. Krediten fanns där innan på UC, och nu när den är avslutad så står en som avslutad. Det kan omöjligt ha påverkat ditt betyg? Förklara lite bättre.

Och för mig hände det precis idag med 4 Finance att den stått som avskurad i 4 mp adel och till min fasa upptäckte jag att den hoppat tillbaka som aktuell nu idag ??? Ringde Till Uc som sa att jag måste ringa 4 Finance vilket jag gjorde så de ska titta hur de kunnat bli så och återkomma . Liksom det är helt ofattbart .

Stått som avslutad i 4 månader

Den har stått som avslutad. Sen försvan den. Och nu står det att krediten är utnyttjad, alltså aktiv. Såklart betyget blir sämre då. Och det finns ingen aktiv kredit.

Såklart det är samma för mig ju . 4 Finance blev aktiv och döende en till kredit och en till kreditgivare .

Därmed en till kredit o kreditgivare

Ja. Och såklart betyget blir sämre då. Men det finns ju ingen kredit på riktigt.

Samma här northmill har med 2 krediter som jag haft tidigare men både avslutat och slutbetalt märkligt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp