- Meddelanden
- 355
- Mottagna reaktioner
- 39
- Poäng
- 157
Var det längesen ?För mig togs det UC när jag försökte höja mitt kontokredit
Var det längesen ?För mig togs det UC när jag försökte höja mitt kontokredit
Hej!Tar ni creditsafe vid höjning av konto kredit ?
ståmmer det ?
Det står tydlig i skärmdump att det e Northmill .Hej!
Ja det stämmer. Och precis som vid en en ansökan om ny kredit så tar vi även en kreditupplysning via UC när man ansöker om en kredithöjning. Det är möjligt att denna process ändras i framtiden men just nu funkar det så som även Drolzan är inne på.
Information i skärmbilden som du bifogat ser därmed inte rätt ut och den ska jag se till att vi uppdaterar. Har du möjlighet att återkomma med vilken webbsida/adress (URL) du var inne på? Så får vår marknadsavdelning korrigera texten.
Stort tack på förhand!
/Erik på Northmill
Yes, men minns du vilken webbadress det var på vår hemsida? Så får vi uppdatera informationen till den korrekta på vår sida.Det står tydlig i skärmdump att det e Northmill .
Det där är ju jätte konstigt med att lura folk att ni tar ”creditsafe” och sedan så tar ni en UC istället för höjning?Yes, men minns du vilken webbadress det var på vår hemsida? Så får vi uppdatera informationen till den korrekta på vår sida.
Tack!
/Erik
Hej igen!Det där är ju jätte konstigt med att lura folk att ni tar ”creditsafe” och sedan så tar ni en UC istället för höjning?
Såhär skrev northmill sist.Ingen som vet? Är 2e gången jag inte kan betala nu, kan jag vänta till den 3e gången? Eller när är de absolut senast innan dom skickar till inkasso?