Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Northmill kort

Hej på er,

Jag skapade konto hos Northmill för ungefär två veckor sen. Har fått tillgång till virtuella kortet men ej plastkortet. Brukar dem alltid vara så sega med leverans av fysiska kort? Erfarenheter?

Är det nåt nytt att de har kort? Vad är det för kort?

Hej på er,

Jag skapade konto hos Northmill för ungefär två veckor sen. Har fått tillgång till virtuella kortet men ej plastkortet. Brukar dem alltid vara så sega med leverans av fysiska kort? Erfarenheter?
Hej Adam!

Vi vet! Vi jobbar verkligen på att snabba på den processen, väldigt frustrerande. Att du och fler får upp ögonen för våra tjänster hjälper såklart till att snabba på saker. Och den här feedbacken också!

Som du säger kan du använda det virtuella från sekund 1 samt aktivera Samsung/Google eller Apple Pay, men förstår såklart att man även vill ha det fysiska kortet. Skulle du fortfarande inte fått det under nästa vecka så kontakta vår kundservice på 08 4000 70 40 eller via vår chatt på northmill.se. Tack för tålamodet!

/Erik på Northmill

Hej Adam!

Vi vet! Vi jobbar verkligen på att snabba på den processen, väldigt frustrerande. Att du och fler får upp ögonen för våra tjänster hjälper såklart till att snabba på saker. Och den här feedbacken också!

Som du säger kan du använda det virtuella från sekund 1 samt aktivera Samsung/Google eller Apple Pay, men förstår såklart att man även vill ha det fysiska kortet. Skulle du fortfarande inte fått det under nästa vecka så kontakta vår kundservice på 08 4000 70 40 eller via vår chatt på northmill.se. Tack för tålamodet!

/Erik på Northmill
Då kan du aktivera det virtuella kortet i t ex Apple pay så har du ett betalkort tills plastkortet kommer.

Väldigt smidigt att kunna betala med mobilen. Jag har kopplat mitt vanliga bankkort som är utan kredit till Apple Pay så det är bara att blippa mobilen när man handlar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp