Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Northmill konto kredit

Nån som fått notis om vilkorsförändringar som har orkat jämföra skillnaden. Nu menar jag krediter ingångna före 2022-06-01

Ja jag KAN läsa själv men om nån GILLAR att göra det så åker jag gärna snålskjuts.

Nån som fått notis om vilkorsförändringar som har orkat jämföra skillnaden. Nu menar jag krediter ingångna före 2022-06-01

Ja jag KAN läsa själv men om nån GILLAR att göra det så åker jag gärna snålskjuts.
Också nyfiken. Varför skriver dom inte i mailet bara, vad som är nytt...

Kan vara flr att de har två olika avtal före och efter juni kanske blir rörigt om de förklarar det i mailet.

Eller så är det skitdåliga förändringar för oss och de slipper en shitstorm för "vi" som inte orkar kolla upp får skylla oss själva.

Hej!

Sent svar här men hoppas det hjälper lite på vägen. Den största förändringen i de uppdaterade villkoren för Northmills kontokredit, samlingslån och privatlån är att från oktober kommer förfallodagen vara den 26:e varje månad. Det innebär också att autogirodragningen kommer genomföras den 26:e eller nästkommande bankdag. Har man inte pengar på kontot den 26:e så testar vi även att göra autogirodragningen nästkommande tre bankdagar också.

De nya villkoren gäller från och med den 26 oktober 2022.

Helt enig med att vi bör nämnt det i mailutskicket och jag tar vidare det till vår marknadsavdelning. Man bör som kund dock alltid läsa igenom och ha koll på det avtal man har aktivt så jag rekommenderar alla att läsa igenom den uppdaterade versionen för respektive produkt om man har ett lån eller kredit hos oss. Dessa finner ni här.

Bara att säga till vid oklarheter eller frågor, trevlig helg!

/Erik

Nån med mycket skulder som fått det beviljat?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp