Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Northmill Bank - Vi garanterar dig sänkt ränta*

Hej Varpe,

Tråkigt att höra att din ansökan inte gick igenom. Det jag bara kan rekommendera till er som funderar på att ansöka men vet om att ni kanske är tveksamma på om ni kommer gå igenom ansökningsprocessen utifrån tidigare erfarenhet hos andra aktörer är att ni ringer in till vår kundservice på 08-4000 70 40. Har ni bra koll på era förutsättningar i form av, UC risk, er skuldsättning och årsinkomst så kommer vi att kunna ge er ett så bra svar som möjligt på förhand angående sannolikhet att ni kommer gå igenom. På så sätt kan vi hjälpa er att få en tydlig bild och eventuellt undvika en UC i onödan.

Sen som skrivet högre upp sänker vi räntorna mot vad man har idag och ger varje kund en så låg ränta som möjligt baserat på förutsättningarna vid ansökan.

Önskar samtliga en fortsatt trevlig vecka!
/Eric

Tog en sökning på Lendo ändå och bev beviljad 200k från Remember på styvt 6% i ränta, så extremt märkligt att bli automatiskt nekad hos er för att samla 140k...

Tog en sökning på Lendo ändå och bev beviljad 200k från Remember på styvt 6% i ränta, så extremt märkligt att bli automatiskt nekad hos er för att samla 140k...
Kanske haft credway, easycredit eller någon av dem och inte varit 100% där som påverkar?

Fan vad bra skönt för dig! grattis! Ja konstigt haha. Jag har 200k hos dom sa att jag förmodligen kommer få byta till annan med lägre ränta, fråga om dom kunde sänka ist. Men fick svar nej det kan vi inte du får byta sen söka hos oss igen. Så jag sa nej, får jag Samla
På annat ställe nu med lägre ränta kommer jag endå inte slösa uc / byta till Northmill oavsett ränta!! För allt ba sker per automatik Ist för att kunna prata lösa det innan.... riktigt kefft.

Påverkar extra amortering månadskostnaden på reduce lån?

Hej Sevir87,

Extra inbetalningar påverkar inte din månadskostnad. Gör man inbetalningar utöver sin månadskostnad så blir det då att man kortar ner på sin återbetalningstid.

Önskar en fortsatt trevlig vecka!

/Eric

Hur är northmill att hamna hos på inkasso? Vilket inkassobolag blir det?

Är det någon som har skippat 1 månads betalning, va hände ?

Får man anmärkning eller något om northmill går till inkasso.
( Misskött kredit )

Hur är northmill att hamna hos på inkasso? Vilket inkassobolag blir det?

Är det någon som har skippat 1 månads betalning, va hände ?

Får man anmärkning eller något om northmill går till inkasso.
( Misskött kredit )
Missar du en får du dubbla nästa månad plus 200 kr i avgift

Vill bara visa denna sjuka räntan på mitt reduce lån. När räntan är dragen så amorterar jag tydligen 77:- på lånet av en inbetalning på 1903:-

Bilagor

• IMG_20220205_234852.jpg
    IMG_20220205_234852.jpg
    96.5 KB · Visningar: 223
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp