Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Northmill Bank - Vi garanterar dig sänkt ränta*

Åfan, hur högt hade du då?
Runt 9-10% innan funka det lägga till lån. Ska tillägga då att jag redan hade 180k där
Ungefär men ville lägga till ett till lån på det men nej fick avslag då... går bara på automatik och dator riktigt dåligt! När man redan har ett lån....

Hej Varpe,

Svårt att svara exakt på din fråga då vi inte vet hur andra aktörer utför sin kreditbedömning. Men självklart så tas det i beaktning att vi inte beviljar något nytt lån utan enbart ersätter redan befintliga lån.

Önskar dig en fortsatt trevlig dag!

Allt gott,
Eric

Sökte och fick automatiskt avslag. Har 5,4 i UC-betyg, 3 förfrågningar. Antar att min nuvarande belåningsgrad är för hög i förhållande till min inkomst, har 1,1M i skuld och nånstans runt 575 i inkomst.
Antar att det är slöseri med en ansökan att söka via Lendo då också.

Jag har samlingslån hos Norrhmill min ränta är 16+ rätt högt om jag får säga det själv.

Jag har samlingslån hos Norrhmill min ränta är 16+ rätt högt om jag får säga det själv.
Då hade du högre innan du fick det. Dem sänker ju din ränta så ju lägre ränta på andra lån du har när du får hos northmill ju lägre har du där sen. Men är väl inte dumma utan sänker väl inte mer än dem behöver heller

Sökte och fick automatiskt avslag. Har 5,4 i UC-betyg, 3 förfrågningar. Antar att min nuvarande belåningsgrad är för hög i förhållande till min inkomst, har 1,1M i skuld och nånstans runt 575 i inkomst.
Antar att det är slöseri med en ansökan att söka via Lendo då också.
Dom är
Värdelösa tyvärr. Slösa ingen ansökan hos dom....

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp