- Meddelanden
- 616
- Mottagna reaktioner
- 167
- Poäng
- 357
Det är möjligt men jag har inget hos dem.Går inte rocker under nordiska också?
Det är möjligt men jag har inget hos dem.Går inte rocker under nordiska också?
Hej, hur har det gått? Fick du någon uppsägning?Tusen tack för era svar. Det stämmer att det kan vara Fairlo. Ligger tyvärr efter med betalningar dit. Har mailat och frågat om jag kan betala in det jag ligger efter med på torsdag så få se vad dom svarar. Antagligen skickade de ärendet vidare idag. Önskade att de hade skickat ut ett uppsägningsbrev först med någon form av tidsfrist. Då hade de ju inte behövt belasta mig med en UC ifall jag hade betalat enligt uppsägningsbrevet. Det brukar ju vara brukligt så.
Nej det var inte Fairlo som tagit UC. Jag ringde Nordiska idag och frågade och det var Zaver som tagit UC när jag i deras app testade mitt lånutrymme.Hej, hur har det gått? Fick du någon uppsägning?
Skönt det inte var uppsägning av fairlo.Nej det var inte Fairlo som tagit UC. Jag ringde Nordiska idag och frågade och det var Zaver som tagit UC när jag i deras app testade mitt lånutrymme.
Ja det ligger hot om inkasso men deras kundtjänst är vänlig. Jag ska betala in en månadsavisering för att undvika inkasso.Skönt det inte var uppsägning av fairlo.
Hur många månader har du legat efter till fairlo? Har de hotat med att skicka det vidare till externt inkasso?