Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Nordea?

Hej alla kunniga vänner här inne!
Undrar om någon har erfarenhet av Nordea lån?
Jag är kund hos dem och har 5 olika krediter där sammanlagt 75 k
Har någon av haft fysiskt möte med någon på nordea och kunnat få till ett samlingslån?
Har 5 ff, varav 3 försvinner sista oktober
har "bra" kredbetyg(3,5)
månadslön 25700
Tack

Har haft privatrlån hos Nordea under en längre tid (ej längre) Har aldrig haft fysiskt möte för att söka nya lån där. Du ser i appen din personliga rådgivare och du kan ju prova att höra med den personen om din situation.
Du borde kunna göra en ansökan för privatlån online och samla 75k. Har du blivit nekad tidigare hos Nordea? Vänta ut förfrågningarna till sista oktober är nog vettigt att göra.

Oj var ser man personen?
Jag har blivit nekad pga dålig uc då var jag inte erfaren om kreditvärdighet, nu är jag mer kunnig om uc och sådant
tänkte mest få reda på hur mycket lån kan man ta som max med den lönen

Kollade precis och du bör se i appen under Hjälp-fliken vem din personliga rådgivare är, och det ska gå att boka ett online-möte. Du har Nordeas internetbank?
Vad du kan låna beror helt på dina förutsättningar. Gissningsvis allt från 0 - 300k som är din årsinkomst.
Ett flertal krediter kan påverka kreditbetyget negativt så om du har möjlighet att bli av med dina mindre krediter och stänga ner dem, och vilken utnyttjandegrad har du?

jag har i uc bara nordea 75000 kr och ett litet qliro 1900kr

Du har 5 st olika krediter hos Nordea på totalt 75k och hur är det uppdelat på varje? Om så är fallet så kan som sagt det dra ner kreditbetyget.
Har du något utanför UC kan det också påverka ditt kreditbetyg om du får större underskott pga höga räntorbelopp.

Du har 5 st olika krediter hos Nordea på totalt 75k och hur är det uppdelat på varje? Om så är fallet så kan som sagt det dra ner kreditbetyget.
Har du något utanför UC kan det också påverka ditt kreditbetyg om du får större underskott pga höga räntorbelopp.
en kred på 50 tusen och resten små på nordea
har kredit i loanstep 25000 och brixo 9000kr

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp