Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Nordea lån via app

Hur länge sen gjorde du ansökan? Kollat minuc? Kivra kan det ta några dagar, beroende på.

Jag gjorde ansökan igår morse vid 08.30 tiden. Pengarna kommer direkt du har signerat.

Har nu över ett dygn senare fortfarande inte fått en kreditupplysning på det. Får känslan att jag blir misstrodd och vet inte hur jag ska bevisa att det stämmer

Jag gjorde ansökan igår morse vid 08.30 tiden. Pengarna kommer direkt du har signerat.

Har nu över ett dygn senare fortfarande inte fått en kreditupplysning på det. Får känslan att jag blir misstrodd och vet inte hur jag ska bevisa att det stämmer

Det är väl inte mer komplicerat än att man får förebeviljade kort från collector och resurs, eller förprövade höjningar hos santander..

Tas de UC om man blir kund hos Nordea?

När jag blev kund där för många år sedan så togs en UC. Möjligt dom har ändrat det nu.

Är kund hos Nordea, har även jag fått upp fält med erbjudande, men där stod ingen summa utan att man fick erbjudande att söka privatlån.

Valde att inte gå vidare eftersom det inte var säkert och jag ska försöka med ett samlingslån nu i slutet av månaden.

Jag har också haft knappen men ägnade inte så mycket energi åt det. Det kan man ju ångra nu.

Grattis till lånet! Det är illa pinkat med tanke på dina förutsättningar. Själv har jag aldrig någonsin fått upp den där knappen trots hyfsade förutsättningar.

Jag har också haft knappen men ägnade inte så mycket energi åt det. Det kan man ju ångra nu.
Det är precis sådär jag har tänkt tidigare när det har stått "låna 175.000 etc" så ångrar det också.

Fick medlemslånet så har 4.95% ränta vilket är läänge sedan jag har haft så bra

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp