Nordea eller SBAB

Hej

Vilket av dessa banker rekommenderas för lånelöfte/bolån? Lika hårda/snälla på villkor?

Ska noteras jag är redan kund med lönekonto osv hos Nordea och har ett sparande hos SBAB.

Sbab går inte direkt förhandla med i alla fall, men har mycket lägre ränta enl listor

Jag är nöjd som fan med Nordea!

Sbab går inte direkt förhandla med i alla fall, men har mycket lägre ränta enl listor
Håller med Lasse, aldrig haft Nordea och kan inte yttra mig men har SEB och SBAB NU. Angående sparande får man mycket mer ränta tillbaka hos SBAB än hos SEB. Boräntan hos SEB låg för mig på 2,02%, nu hos SBAB PÅ 1,69%. Säkert individuellt dock

Håller med Lasse, aldrig haft Nordea och kan inte yttra mig men har SEB och SBAB NU. Angående sparande får man mycket mer ränta tillbaka hos SBAB än hos SEB. Boräntan hos SEB låg för mig på 2,02%, nu hos SBAB PÅ 1,69%. Säkert individuellt dock
Menade såklart att jag håller med Lasse att de kan vara stöniga men det går alltså, sorry flummigt inlägg

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp