Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Nordax samlingslån erfarenhet

Hej undrar kort och gott om det varit några problem när ni tagit samlingslån hos Nordax via exempelvis Advisa? Snabb utbetalning? Avslag och komplettering i efterhand? Kommer avier via post eller sköts det digitalt? /Janne

Det skickas en del post i alla fall

Hej undrar kort och gott om det varit några problem när ni tagit samlingslån hos Nordax via exempelvis Advisa? Snabb utbetalning? Avslag och komplettering i efterhand? Kommer avier via post eller sköts det digitalt? /Janne
När jag fick lån från Nordax för 1 år sedan så sköttes allt digitalt med BankID, utbetalning några dagar efter signering inga kompletteringar. Jag har idag löst detta lån då räntan var hög 8%.

Har liknande erfarenhet som @Rufus. Ingen post alls och snabbt och smidigt. Trevliga att ha att göra med, men min ränta var 11,9 så det var jag ju tvungen att byta bort när det väl gick.

En fd har ett lån där, det kommer avi varje månad trots autogiro och aktiv kivra

Nordax har dock 20:- oavsett om det är avi eller autogiro. Bedrövligt att ta 20:- för autogiro.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp