Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Nordax brev "lånelöfte"...

Fick idag brev från Nordax med stor text "Lånelöfte"...du är en av de utvalda personer som vi tror har goda möjligheter att få sin låneansökan beviljad"...bara ett massutskick? Tror inte riktigt på att det blir beviljat...har redan ett mindre lån där, hur bedömer de vem som har "goda möjligheter" undrar jag? De kan ju ALDRIG se något annat än min årsinkomst, och den är hög, men det andra då? 24 uc förfrågningar och blancolån på 450 000 kr! Någon som nappat på det här brevet och fått beviljat? Isåfall med hur många uc och inkomst? Jag räknade lite lätt, och skulle minska mina lånekostnader med 5000 kr per månad genom ett samlingslån hos dem.

bara lånerbjudande.reklam.

massutskick, jag svarade och blev nekad.

På jävelskap anmälde jag Nordax till KO för vilseledande reklam. Ett löfte är nått man håller...:)

Jag fick det

Jag fick 400400 efter det där alla andra kallar massutskick. 10,9 % 4546 sek i månaden 180 månader (15 år)

Lycka till också

Vad hade du för förutsättningar? Inkomst, underskott, antal uc, tidigare lån, kreditbetyg etc?

Kan ju säga att min far fick detta posterbjudande om att han var utvald med goda återbetalningsmöjligheter. Dock gick han bort för 4 månader sedan...

När man har klarna konto så skicka dom ju med lånepapper från nordax gör det lätare att få lån hos dom om man skött sina betalningar till dom? Tacksam om någon vet.

MVH

Stefan

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp